خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

سرویس و نگهداری آسانسورها شامل اقداماتی است که به منظور نظارت، نگهداری و بازبینی عملکرد کلی سیستم آسانسور و اجزای آن مربوط می شود. آسانسورها سیستم هایی هستند که از قطعات و اجزای مکانیکی و الکتریکی متعددی تشکیل شده است که این قطعات با یکدیگر ارتباط نزدیکی دارند. از این نظر در صورت خرابی یا فرسودگی هر یک از قطعات کل عملکرد سیستم دچار اختلال می شود. همچنین به تدریج این خرابی ها گسترده تر شده و به سایر قطعات هم آسیب وارد می کند. حتی بروز این خرابی ها ممکن است منجر به رخ دادن حوادثی شود که از نظر مالی هزینه های هنگفت برای تعمیر به دنبال داشته و همچنین امکان بروز حوادث جبران ناپذیر جانی برای افراد استفاده کننده وجود دارد. بنابراین سرویس و نگهداری آسانسورها به صورت مرتب و دوره ای توسط یک شرکت معتبر آسانسوری مساله ای ضروری برای تداوم عملکرد بهینه سیستم به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع سرویس و نگهداری آسانسور در کرج و مسائل مرتبط با آن بپردازیم.

سرویس و نگهداری آسانسور در کرج
اصولا بایستی برای استفاده از هر سیستم و دستگاهی  از اصول و قوانین حاکم بر آن پیروی کرد تا شاهد فرسودگی زود هنگام آنان نباشیم. در غیر اینصورت مجبور می شویم علاوه بر شاهد خرابی های مکرر و متعد، ضرر و زیان های فراوان و دردسر های زیادی را متحمل خواهیم شد.

تعمیر و نگهداری آسانسور به مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که باعث افزایش طول عمر مفید آن می شود. برای تعمیرات و سرویس آسانسور حتما باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت. سرویس و نگهداری منظم و به موقع آسانسور باعث می شود که علاوه بر خدمات دهی مناسب و بدون ایراد، آسانسور دیرتر در معرض فرسودگی  و تعمیرات قرار گیرد و طول عمر بیشتری داشته باشد.

تعمیر به موقع و نگهداری از آسانسور سبب کارکرد بهتر آن و دیرتر خراب شدنش می شود. اگر افراد در هر دستگاه آسانسور از قوانین ایمنی و ظرفیت ها پیروی کنند قطعا کمتر دستگاه آسانسور مورد استفاده آنها در معرض خرابی و تعمیرات قرار می گیرد. لذا باید توجه نمود که یک نصاب یا سرویس کار ماهر باید در زمان عیب یابی  و تعمیرات موارد زیادی را چک کند که تمامی این موارد در چک لیست عیب یابی و سرویس کاری آسانسور به طور کامل قید شده باشد.

سرویس و نگهداری آسانسور کرج

سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

شهرستان کَرَج یکی از شهرستان‌های استان البرز است. این شهرستان در شرق استان البرز قرار دارد. این شهرستان پرجمعیت‌ترین شهرستان استان البرز است. مرکز این شهرستان، شهر کرج است.

کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و با توجه به جوان‌ بودن آن نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران، هم‌اکنون به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور به‌شمار می‌آید. کرج دارای تعداد زیادی واحدهای تولیدی و صنعتی است  و محل استقرار صنایع استراتژیک و بزرگ که در مناطق مختلف شهر و یا عمدتاً در شهرکهای صنعتی متمرکز شده‌اند.

شهر کرج به عنوان مرکز استان البرز یکی از کلان شهرهایی است که در آن ساختمان ها و برج های بسیاری وجود دارد که همگی آن ها برای تردد راحت افراد در بین طبقات نیاز به آسانسور دارند. در ارتباط با مساله سرویس و نگهداری آسانسور در کرج، شرکت های آسانسوری مختلفی که در این شهر مشغول به فعالیت هستند از نظر کیفیت کار، سوابق و تجربیات، برخورداری از تجهیزات و امکانات، نیروی فنی متخصص و …. با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. همین مساله باعث شده است که شرکت ها به رقابت با یکدیگر بپردازند تا بتوانند کارفرماهای مختلف را برای انجام خدمات سرویس و نگهداری آسانسور به خود جذب کنند. به همین منظور در صورتی که برای آسانسور ساختمان خود در کرج به دنبال یک شرکت معتبری هستید که خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در کرج را با کیفیت بالا و هزینه منطقی و مناسب ارائه دهد، باید در این مورد تحقیق کافی به عمل آورید.

برای مطالعه درباره آسانسور صنعتی در کرج کلیک کنید.

برای این که یک شرکت معتبر برای سرویس و نگهداری آسانسور در کرج پیدا کنید، لازم است مواردی را در تحقیق از شرکت مورد نظر توجه داشته باشید. پرس و جو از کارفرمایانی که از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر استفاده کرده اند، بررسی سوابق و پیشینه شرکت از نظر اعتبار و شناخته شده بودن، بررسی نمونه کارها و حتی بازدید از پروژه های انجام شده، بررسی قطعات از نظر کیفیت و برند سازنده، بررسی فناوری‌ها و استفاده از تجهیزات روز دنیا، میزان هزینه های دریافتی بابت خدمات و محصولات از کارفرمایان و …. از جمله این موارد و نکات محسوب می شود.

سرویسکار آسانسور در کرج

به طور کلی سرویسکار آسانسور به شخصی گفته می شود که با تخصص و مهارت خاص خود به بررسی و بازدید تمامی قطعات و تجهیزات آسانسور پرداخته و از نظر سالم یا معیوب بودن، آن ها را کنترل می کند. در صورت وجود مشکل و خرابی هم به رفع عیب و مشکل به وجود آمده اقدام می کند. با توجه به این تعریف، سرویسکار آسانسور در کرج هم انجام خدمات سرویس و نگهداری آسانسور را برای شهروندان در کرج و حومه برعهده می گیرد. این که یک سرویسکار آسانسور در کرج یا هر شهر دیگری باشد، ضروری است به خوبی با وظایف خود آشنا بوده و مهارت و تخصص کافی برای انجام این وظایف را داشته باشد. گاهی اوقات مشاهده می شود که سرویسکاری از طرف یک شرکت به محل اعزام می شود و به انجام اقدامات مربوط به سرویس و نگهداری آسانسور می پردازد. اما پس از مدتی مشاهده می شود که آسانسور عملکرد قبلی را ندارد و بعضا خرابی های دیگری هم ایجاد شده است. این مساله نشان دهنده عدم وجود تخصص و مهارت کافی سرویسکار و آشنا نبودن با وظایفش است. از این رو اگر به سرویسکار آسانسور در کرج نیاز دارید، حتما از خدمات شرکت های معتبر آسانسوری در این شهر استفاده کنید.

برای مطالعه تعمیرات آسانسور در کرج کلیک کنید.

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

به طور کلی هزینه سرویس و نگهداری آسانسور هر ساله توسط سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران تعیین می شود. البته نرخ سرویس و نگهداری آسانسور با توجه به عواملی از جمله گروه و نوع ساختمان، نوع درب های کابین و تعداد آن ها، میزان ترافیک و توقف آسانسور، تعداد طبقات و واحدهای ساختمانی و ابعاد آسانسور و کابین تعیین می شود. هزینه سرویس و نگهداری آسانسور در کرج هم همانند هر شهر دیگری با توجه به نرخ سندیکا هر ساله تعیین می شود. هزینه های دریافتی از کارفرما ممکن است طبق قرارداد ماهانه پس از هر سرویس یا این که برای مدت یک سال دریافت شود. اما اگر در حین سرویس آسانسور قطعه‌ای تعویض شود، هزینه آن روی هزینه های دریافتی اضافه می شود. به طور کلی بهتر است برای مساله سرویس و نگهداری آسانسور در کرج به سراغ شرکت های معتبر آسانسوری در این شهر بروید. زیرا این قبیل شرکت ها کوشش بسیاری می کنند تا با صرفه جویی در منابع و نیز به منظور جلب رضایت مشتریان و نگاه داشتن آن ها، هزینه های مناسب و منطقی از مشتریان بابت ارائه خدمات دریافت کنند.

بهترین شرکت خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

تعمیر کار آسانسور باید در کارهای الکتریکال و مکانیکال آسانسور توانایی لازم را داشته باشد. و با انواع آسانسورها و نقشه های مرتبط با آنها آشنایی کامل داشته باشد. کنترل و برنامه ریزی منظم ، توانایی تشخیص خرابی و رفع نقص به موقع آن ،توان تصمیم گیری و حل درست و سریع مسایل و مشکلات به خصوص در شرایط خاص و… از دیگر مواردی است که یک تعمیرکار آسانسور باید آن را داشته باشد. تعمیر کار آسانسور باید در تشخیص خطاهای مربوط به آسانسور مهارت داشته باشد. تشخیص اشتباه و کوتاهی کردن تعمیر کار ، در برخی موارد می تواند جان افراد استفاده کننده از آسانسور را به مخاطره بیندازد.

سرویس و نگهداری آسانسور کرج

عوامل مؤثر در خرابی آسانسور

آسانسور از جمله وسایلی است که تقریبا مورد استفاده تمام گروههای سنی قرار می گرد. لذا نحوه استفاده از آن در خرابی و کیفیت خدمات دهی بسیار مناسب می باشد. از جمله مواردیکه که تاثیر زیادی در خرابی آسانسور دارند به شرح زیر می باشند.

  • عدم سرویس و نگهداری منظم  آسانسور توسط افراد متخصص
  • نداشتن تخصص کافی تعمیر کار و تعمیر توسط افراد غیر مجاز
  • خرابی در برد تابلو فرمان و برد درب آسانسور به علت نوسان برق و ….
  • توجه نکردن به ظرفیت آسانسور و حمل بار های سنگین ( مخصوصا در اسباب کشی ها )
  • وارد کردن ضربه به درب ها و کف آسانسور توسط استفاده کننده گان
  • فرسوده و قدیمی بودن قطعات و عدم تعویض به موقع
  • نصب غیر اصولی اولیه و استفاده از قطعات نامرغوب موقع نصب
  • جلوگیری از بسته شدن درب ها توسط افراد
  • کشیدن درب قبل از رسیدن کابین به طبقه
  • توجه نکردن به صداها و لرزش های غیر عادی و صداهای هشدار دهنده
  • استفاده کودکان از آسانسور برای بازی

سرویس و نگهداری آسانسور کرج

هیرو آسانسور در کرج

شرکت هیرو آسانسور پروژه های متعددی را در شهرستان کرج و استان البرز اجرا کرده و در حال اجرا می باشد.

دارای دفتر نمایندگی و سرویس کار مقیم در کرج از جمله مزیت های هیرو آسانسور می باشد که سعی دارد در اسرع وقت به مشتریان خدمات مناسب ارائه نماید.

سرویس و نگهداری آسانسور کرج

برخی از پروژه های شرکت هیرو آسانسور در کرج

1- مهندس کاظمی- کرج-بلوار ملاصدرا

۲توقف- به طول ۸ متر – جک از زیر (جک و پاور ویتور ایتالیا)- لازم به ذکر است در این پروژه جک در داخل آب قرار گرفته است و با تکنولوژی پیشرفته ایزوله گردیده است.

 

2- مهندس کرمی- کرج چهار راه مصباح

۲توقف- جک از زیر(جک و پاور ویتور ایتالیا)

تمام کابین با رنگ استاتیک- درب لولایی با ریموت کنترل

 

3-مهندس جعفری- کرج- بلوار ابوسعید

آسانسور ماشین بر-۲ توقف- جک از زیر(جک و پاور ویتور محصول هیدروفام)- تمام کابین با رنگ استاتیک- درب لولایی با ریموت کنترل

آسانسور مسافربر- 8 توقف – 8 نفره

 

۵- مهندس صالحی- کرج- میدان شهداء

۲توقف- جک از زیر(جک و پاور ویتور محصول ویتور ایتالیا)- کابین از نوع کفی

درب کرکره مکانیکی بصورت گیوتینی

 

6- مهندس جاهد- کرج

2 توقف- جک از زیر

آسانسور مسافربر- 8 توقف – 8 نفره

 

7- پروژه مهرشهر کرج

دو دستگاه- 15 متر جک از بغل- این پروژه در عرض 20 طراحی و اجرا شده است (کافرما؛ هلدینگ آناهیتا به مدیرعاملی مهندس ولیئ)

 

8 پروژه مجتمع یاز کرج

دو دستگاه آسانسور ماشین بر ، 5 طبقه- 4 توقف – از نوع جک از زیر به طول 14 متر

 

9- شرکت زرنام (زرماکارون)/ کرج- هشتگرد

  • بازسازی یک دستگاه آسانسور هیدرولیک با روملس در کمترین زمان ممکن و بدون تخریب
  • اجرای آسانسور واحد آرد ذرت- 1 تن- 6 توقف- از نوع روملس

10- شرکت سرم سازی رازی حصارک کرج

سرویس و نگهداری

بازسازی

 

11-  مهندس فلاح/ عظیمیه کرج

از نوع دو درب مجاور

 

12- درمانگاه طالقانی

2 توقف- هیدرولیکی – جک از زیر

سرویس و نگهداری آسانسور کرج

خدمات هیرو آسانسور در کرج

هیرو آسانسور در سبد محصولات و خدمات خویش دارای تنوع زیادی هست و سعی دارد نیازهای مختلف مصرف کنندگان و مشتریان گرامی را پوشش دهد.

از جمله خدمات قابل ارائه در استان البرز به شرح زیر می باشد.

  • تعمیرات آسانسور در کرج
  • تعمیر و نگهداری قطعات آسانسور
  • سرویس و نگهداری آسانسور کرج
  • اخذ استاندارد ادواری کرج
  • سرویس کار مقیم برای امکان دولتی و ارگانها در کرج
  • تعمیرات آسانسور در کرج ، وظایف تعمیر کار
  • طراحی و مشاوره آسانسور کرج