امروزه با پیشرفت فناوری ها، ساخت آسانسورهای پر سرعت (آسانسور سرعت بالا) هم پیشرفت های چشمگیری داشته است. به طوری که این آسانسورها قادر هستند تا مسافران و بارها را با سرعتی زیاد به هر طبقه از ساختمان جابجا کنند. در حال حاضر برندهای مطرح در جهان می کوشند تا در مراحل مختلف طراحی، تولید و راه اندازی آسانسورهای پر سرعت به صورت منحصر به فرد عمل کرده و سیستم هایی با فناوری های جدید که بتواند با محصولات برندهای بزرگ رقابت کند، تولید کنند. در آسانسورهای سرعت بالا باید توجه ویژه ای در طراحی، محاسبات، نصب قطعات و …. صورت گیرد. قطعات این آسانسورها از قبیل موتور، تابلو فرمان، کفشک، سیم بکسل ها، ریل ها، تراول کابل، متعلقات جانبی و …. باید همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از مرغوب ترین متریال ساخته شده باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی آسانسور پر سرعت و موضوعات مرتبط با آن بپردازیم.
آسانسور پر سرعت

آسانسور پرسرعت (سرعت بالا) چیست؟

آسانسور پر سرعت یا سرعت بالا، آسانسوری است که حداقل سرعت آن در حدود 1.6 متر بر ثانیه باشد. به عبارتی در هر ده ثانیه 16 متر بتواند حرکت کند. این عدد، حداقل میزان سرعتی است که یک آسانسور پر سرعت باید داشته باشد. به طوری که برندهای مختلف در سیستم های پر سرعتی که طراحی می کنند این میزان سرعت کابین ها را به حدود، 2، 2.5 و سه متر بر ثانیه هم می رسانند که از این نظر رقابت تنگاتنگی بین برندها در این زمینه وجود دارد. آسانسورهای پر سرعت در ساختمان هایی استفاده می شود که ارتفاع آن ها بسیار زیاد است؛ تا از این طریق رفت و آمد بین طبقات زیاد ساختمان سریع تر انجام شود.

آسانسور پرسرعت خانگی

آسانسور پر سرعت خانگی، آسانسوری است که برای واحدهای مسکونی و منازل طراحی و نصب می شود. در شهرها و کلان شهرهای امروزی، به دلیل رشد آپارتمان نشینی و ساخت و ساز برج ها و ساختمان های مرتفع، لزوم نصب آسانسورهای پر سرعت مساله ای است که سازندگان مختلف به آن توجه خاصی دارند. در این نوع آسانسورها سعی می شود که المان های زیبایی شناختی در کابین آسانسور به شیوه جذابی به کار گرفته شود. همچنین نرمی و روانی آسانسور با وجود سرعت بالا یکی از ویژگی های مهمی است که آسانسور پرسرعت خانگی از آن برخوردار است. شرکت هیرو آسانسور از جمله شرکت های معتبری است که در زمینه طراحی و ساخت آسانسور پرسرعت خانگی جزء تولیدکننده های شناخته شده به شمار می رودد که سیستم های منحصر به فردی را برای کارفرمایان با توجه به نیاز، سلیقه، میزان بودجه، فناوری به کار رفته و …. طراحی و تولید می کند.

آسانسور پرسرعت خودرو

آسانسور پرسرعت خودرو، یکی دیگر از انواع آسانسور پرسرعت بوده که مخصوص جابجایی خودرو در طبقات مختلف ساختمان است. این نوع آسانسورها به خصوص در پارکینگ های طبقاتی استفاده های زیادی از آن می شود. با کمک این آسانسورها خودروها را به سرعت می توان در بین طبقات پارکینگ جابجا کرد که در وقت رانندگان بسیار صرفه جویی می شود. همچنین دشواری های جابجایی خودرو در بین طبقات ساختمان هم رفع می شود. سکو و جک های کابین این آسانسورها از فلزات بسیار مقاوم ساخته می شود تا قادر به تحمل وزن زیاد خودروها باشد. در ارتباط با آسانسور پر سرعت خودرو باید بگوییم که شرکت هیرو آسانسور با بهره گیری از نیروهای توانمند و نیز تجهیزات و فناوری های مدرن، این سیستم ها را با کیفیت منحصر به فرد و در مدل های مختلف طراحی و تولید می کند. به گونه ای که کارفرمایان می توانند نوع سیستم دلخواه خود را به این شرکت سفارش داده تا پرسنل متخصص شرکت، طبق خواسته های کارفرما، سیستم مورد نظر را طراحی و اجرا کنند.

طراحی آسانسور سرعت بالا

آسانسور پرسرعت در تهران

آسانسور پرسرعت در تهران، از جمله محصولاتی است که شرکت های بزرگ آسانسور در تهران به طراحی و اجرای آن می پردازند. این شرکت ها هر یک با توجه به میزان امکانات و تجهیزاتی که دارند و نیز دانش و تجربه نیروهای خود آسانسورهای پرسرعت را در مدل ها و کیفیت های مختلف طراحی و تولید می کنند. همچنین با توجه به مدل و کیفیت، شرکت های مجری آسانسور پرسرعت در تهران، محصولات خود را با قیمت های مختلفی به فروش می رسانند. به این منظور در صورتی که در شهر تهران هستید و قصد دارید آسانسور پرسرعت را برای ساختمان خود اجرا کنید، لازم است تحقیق کاملی از شرکت ها و پروژه های انجام شده آن ها به عمل آورید. در همین جا ما به شما می گوییم شرکت هیرو آسانسور از جمله شرکت های مطرحی است که در تهران مستقر است و خدمات آن علاوه بر تهران در سایر شهرها و استان ها هم ارائه می شود. به این منظور برای اجرای آسانسور پرسرعت در تهران می توانید از خدمات و محصولات باکیفیت شرکت هیرو آسانسور استفاده کنید.

آسانسور پرسرعت ساختمان

نصب و اجرای آسانسور پرسرعت ساختمان از جمله اقداماتی است که شرکت های مختلف به طور جدی در این زمینه فعالیت دارند. ساختمان ها کاربری های مختلفی از جمله مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، آموزشی و …. دارند. از این رو نصب و اجرای آسانسور در ساختمان های امروزی یکی از مسائل الزامی تلقی می شود. در گذشته ها سرعت آسانسورها چندان زیاد نبود و مدت زمان طی مسیر بین طبقات مختلف نسبتا طول می کشید. اما امروزه با پیشرفت فناوری ها در حوزه آسانسور و تجهیزات وابسته، سرعت آسانسورها هم زیاد شده است. به طور کلی نصب و اجرای آسانسور پرسرعت در ساختمان یک مزیت محسوب می شود و در تعیین ارزش کلی ساختمان هم تاثیر بیشتری نسبت به دیگر آسانسورها دارد. در این رابطه شرکت هیرو آسانسور با فراهم آوردن نیروی متخصص و همچنین تجهیزات و امکانات مورد نیاز یکی از فعالیت های اصلی خود را به طراحی و اجرای آسانسور پرسرعت ساختمان اختصاص داده است که در این زمینه با دیگر شرکت ها رقابت بسیار تنگاتنگی دارد.

آسانسور پرسرعت شیک

در انتخاب یک آسانسور پرسرعت شیک باید به آیتم هایی از قبیل نوع دیواره و سقف کابین، آینه ها، کف کابین، دستگیره ها، شاسی ها و دکمه ها، درب کابین، پنل نمایشگر، موزیک پخش شونده، دکوراسیون داخل کابین، رنگ آمیزی و … که همگی باعث راحتی و احساس آرامش کاربران شده، توجه  ویژه ای داشت. در واقع این آیتم ها در کنار سرعت بالای آسانسور باعث شیک و جذاب شدن آسانسور می شود. معمولا آسانسور شیک از هر مدل که باشد به عنوان آسانسور لاکچری شناخته می شود که در منازل و ساختمان های لوکس نصب و استفاده می شود. شرکت های آسانسوری معمولا در پروژه های خود بعضا به طراحی و نصب آسانسور پرسرعت شیک برای ساختمان ها و منازل لوکس می پردازند که البته مدل های آن ها از نظر موارد بسیاری با یکدیگر تفاوت دارد. در میان شرکت های مختلف، شرکت هیرو آسانسور در قسمتی از فعالیت های خود به طراحی و اجرای آسانسورهای پرسرعت شیک هم می پردازد که در صورت نیاز به تجهیز ساختمان یا منزل لوکس خود به چنین آسانسورهایی، محصولات شرکت هیرو می تواند گزینه ایده آلی باشد.

آسانسور سرعت بالا

آسانسور پرسرعت طبقاتی

آسانسور پرسرعت طبقاتی در واقع همان آسانسورهای رایجی است که کاربران برای جابجایی خود و بارهایشان در میان طبقات مختلف ساختمان از آن استفاده می کنند. اما تفاوت اصلی این آسانسورها با انواع معمولی، در سرعت جابجایی کابین است که از این جهت کاربران به سرعت در بین طبقات جابجا می شوند. شرکت هیرو آسانسور، یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در ساخت و راه اندازی انواع آسانسورهای پرسرعت طبقاتی است که در پروژه های بسیاری، اقدام به تجهیز انواع ساختمان ها به چنین آسانسورهایی کرده است.

آسانسور پرسرعت گرد

آسانسور پرسرعت گرد نوعی آسانسور است که کابین آن به شکل دایره ای بوده و دیواره های آن از جنس شیشه است. این نوع آسانسورها با جلوه خاصی که دارند در بسیاری از ساختمان ها از قبیل مسکونی، اداری، تجاری، هتل ها و …… مورد استفاده قرار می گیرد. آسانسور پرسرعت گرد که به آن آسانسور پرسرعت پانوراما هم می گویند با ظاهری شیک و بسیار جذاب مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و با سرعت بالایی که دارد سبب تعجب آن ها می شود. این آسانسورها باعث زیباتر شدن طراحی معماری ساختمان می شود. شیشه های این آسانسورها از جنس بسیار مقاوم و باکیفیت ساخته می شود که در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد. شیشه های آسانسور پرسرعت همانند شیشه های خودرو است و به محض ضربه دیدن بدون آن که تکه تکه شده و از جای خود پرت شود، در جای خود مانده و از هم فرو نمی پاشد. از این رو اگر کاربران در این آسانسورها قرار بگیرند در اثر ضربه دیدن شیشه ها، خطری آن ها را تهدید نمی کند. در زمینه طراحی و تولید آسانسور پرسرعت گرد، شرکت هیرو آسانسور قسمتی از پروژه های خود را به اجرای این نوع آسانسورها اختصاص داده است. شرکت هیرو طراحی این نوع آسانسورها را نحوی انجام می دهد که در عین ظاهری  زیبا، کیفیت قطعات آن از جمله شیشه های دیواره آن  از جنس بسیار باکیفیت و مقامی ساخته می شود.

پرسرعت ترین آسانسور

پرسرعت ترین آسانسور، سیستمی است که در میان سیستم های تولیدی رقبا، بیشترین سرعت را در زمان واحد داشته باشد. امروزه در سطح جهان شرکت ها و برندهای سازنده در کشورهای مختلف کوشش می کنند تا با بهره گیری از فناوری های روز جهانی و دانش و تجربه مهندسان و متخصصان، سیستم های آسانسوری را طراحی و اجرا کنند که از نظر سرعت نسبت به رقبا بالاتر باشد. طراحی پرسرعت ترین آسانسور به نحوی است که موتورهای مغناطیسی همزمان با قدرت بسیاری به سرعت سیم بکسل ها یا طناب های فولادی را به حرکت در می آورند و باعث کشیدن کابین به بالا یا پایین با سرعت زیادی می شوند. در این آسانسور واحد کنترلی هم وجود دارد که سرعت آسانسور  و سایر قسمت های آسانسور را می توان در آن جا کنترل کرد. سریع ترین آسانسور از ویژگی هایی برخوردار است که باعث تمایز آن از دیگر سیستم های می شود. در زیر به این ویژگی ها اشاره کرده ایم:

  • یکی از ویژگی های اصلی این سیستم ها نصب و استفاده از قطعاتی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.
  • دومین ویژگی این آسانسورها، برخورداری از موتورهای مغناطیسی همزمان است.
  • طناب های فولادی یا سیم بکسل های این آسانسور از نظر مقاومت فوق العاده مستجکم هستند.
  • وجود واحد کنترل
  • داشتن ترمزهای قدرتمندی که در مقابل حرارت و فشار بسیار مقاوم هستند.
  • برخورداری از سیستم توقف اضطراری از نوع استاندارد
  • این سیستم ها از فناوری تنظیم فشار هوا درون کابین برخوردارند.

آسانسور پرسرعت پیشرفته

آسانسور پرسرعت پیشرفته از جمله آسانسورهایی است که فناوری ساخت آن در سطح بسیار بالایی است. این آسانسورها به نحوی طراحی و راه اندازی می شوند که با مدل های معمولی تفاوت های زیادی دارد. در این آسانسورها شتاب به تدریج افزایشی می شود که این مساله به تعداد طبقات و طول مسیری که کابین طی می کند، بستگی دارد. ایمنی این آسانسورها با وجود سرعت زیاد آن یکی از ویژگی های خاص آن محسوب می شود. به گونه ای که کاربران درون کابین با وجود آن که سرعت آسانسور زیاد بوده، حرکت کابین نامحسوس است و کاربران درون آن احساس آرامش و امنیت می کنند. ویژگی دیگر آسانسور پرسرعت پیشرفته، استفاده از قطعات مرغوبی است که متریال آن ها بسیار باکیفیت و درجه یک است. این نوع آسانسورها، سیستم هایی از نسل جدید بوده و بسیاری از آپشن ها و امکانات روز دنیا را در خود دارد. در این زمینه شرکت هیرو آسانسور، با کسب تجربیات فنی و مهندسی بسیار در ساخت انواع آسانسورهای مدرن با فناوری های پیشرفته، در حال حاضر قادر است آسانسورهای پرسرعت پیشرفته را که با محصولات رقبای خارجی قادر به رقابت است را طراحی، تولید و به بازار عرضه کند.

پرسرعت ترین آسانسور جهان

پرسرعت ترین آسانسور جهان را می توان محصول برند ژاپنی هیتاچی دانست. این شرکت سریع ترین آسانسور جهان را برای ساختمان مرکز امور مالی cft در شهر گوانگ ژوی چین تولید و راه اندازی کرده است. این آسانسور سرعتی در حدود 76 کیلومتر بر ساعت دارد که برای جابجایی کاربران در این ساختمان راه اندازی شده است. طراحان و سازندگان این آسانسور فوق سریع اعلام کرده اند که امکان ارتقای سرعت این آسانسور و بهبود عملکرد آن هم وجود دارد. مرکز امور مالی cft، ساختمانی است که 111 طبقه دارد که شامل سه بخش مسکونی، هتل و اقامتی و همچنین اداری است. ویژگی متمایز این آسمان خراش از دیگر برج ها و ابرساختمان ها، آسانسور آن است که توسط برند هیتاچی ساخته شده است. این آسانسور قادر است یک نفر را از طبقه اول تا طبقه 95 ام در مدت 43 ثانیه جابجا کند. یعنی سرعت آن معادل 76 کیلومتر بر ساعت می شود. این آسانسور حداکثری سرعتی که دارد برابر با 1260 متر بر دقیقه که در هر ثانیه 21 متر جابجا می شود که در کتاب های رکوردهای گینس هم به ثبت رسیده است. به همین دلیل هم عنوان پرسرعت ترین آسانسور جهان را به خود اختصاص داده است.

آسانسور پرسرعت جدید

به طور کلی آسانسور پرسرعت جدید سیستمی است که در خود از انواع سامانه ها از قبیل سخت افزارها، سامانه های کنترل کننده و دیگر سامانه ها برخوردار است که هم می تواند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شود و و هم این که از نظر محل قرار گرفتن، جای کم تری را اشغال کند. در آسانسور پرسرعت جدید سامانه هایی قرار داده شده است که با حرکت سریع آسانسور قادر است از نیروی آن برای تولید برق هم استفاده کند. در نسل آسانسورهای پرسرعت جدید، ریزپردازنده هایی تعبیه شده است که بر مبنای نرم افزار بوده و همانند یک کنترل کننده عمل می کنند و با کمک سنسورهایی، در صورتی که آسانسور بدون استفاده باشد، سیستم را به حالت استند بای قرار می دهند تا از اتلاف مصرف برق جلوگیری شود. علاوه بر این، درایوهای به کار رفته در این نوع آسانسور، باعث جلوگیری از اتلاف انرژی به صورت گرما می شود و از این راه می تواند باعث کمک به تولید برق هم شود. به این صورت که به هنگام پایین رفتن کابین، موتور آسانسور همانند یک ژنراتور کار می کند و انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. سپس این انرژی تولید شده در باتری آسانسور ذخیره می شود یا این که برای مصرف ساختمان در مدار برق آن جریان یافته و به استفاده می رسد. در این رابطه این نکته را باید ذکر کنیم که شرکت هیرو آسانسور با کسب تجربیات بسیار ارزنده و بهره گیری از فناوری ها و تجهیزات مدرن و روز دنیا قادر است انواع آسانسور پرسرعت جدید را با قابلیت های کم نظیر و کیفیت قطعات بسیار بالا برای کارفرمایان با توجه به نیاز آن ها طراحی، تولید و راه اندازی کند.

آسانسور سرعت بالا استاندارد

آسانسور سرعت بالا استاندارد در واقع سیستمی است که سرعت آن طبق دستورالعمل استاندارد ملی ایران تعیین می شود. این دستورالعمل سرعت مجاز آسانسور را با توجه به ارتفاع ساختمان از کف آن تعیین می کند. به طوری که ساختمان های با ارتفاع هشت طبقه، 0.63 متر بر ثانیه، در ساختمان های 9 تا 12 طبقه، یک متر بر ثانیه، در ساختمان هایی با ارتفاع 13 تا 20 طبقه، 1.6 متر بر ثانیه، در برج ها و ساختمان هایی با ارتفاع 21 تا 25 طبقه، دو متر بر ثانیه و در ساختمان های 26 تا 30 طبقه و بالاتر 2.5 متر بر ثانیه، میزان مجاز سرعت تعیین شده است. در واقع این سرعت های تعریف شده، راهنمای ساده است که با توجه به این دستورالعمل می توان آسانسورهای پرسرعت را با توجه به ارتفاع ساختمان ها طراحی و تولید کرد. علاوه بر استاندارد سرعت، آسانسورهای پرسرعت باید شامل استانداردهای دیگری هم باشند که در تمامی انواع آسانسورها باید در نظر گرفته و رعایت شود. مواردی از قبیل برخورداری از سیستم ضد حریق، سامانه ضد قفل، داشتن قفل و ریل های مقاوم و مناسب، وجود سیستم تهویه مناسب، برخورداری از ابزار ایمنی، احساس راحتی و آرامش داشتن کاربران، برخورداری از ترمز ایمنی یا پاراشوت، وجود سامانه زنگ هشدار به هنگام قفل شدن درب، وجود ضربه گیرها در زیر آسانسور و ….. از جمله استانداردهایی است که باید به هنگام طراحی و نصب آسانسورهای پرسرعت هم آن ها را رعایت کرد.

پرسرعت ترین آسانسور

خرید آسانسور سرعت بالا

خرید آسانسور سرعت بالا، یکی از مسائل مهمی است که کارفرمایان مختلف با آن روبرو می شوند. زیرا در خرید این سیستم ها کارفرمایان خواهان آن هستند که آسانسور پرسرعتی که خریداری می کنند هم از نظر قیمت به صرفه بوده و هم این که عملکرد آن مطلوب باشد. در عین حال کیفیت قطعات آن هم بالا باشد. عوامل مهمی در خرید و نیز قیمت یک آسانسور پرسرعت تاثیرگزار است. این عوامل می تواند شامل مواردی از قبیل برند سازنده، کیفیت قطعات و متریال آن ها، نوع سیستم تولید و انتقال نیرو، سایز و ابعاد کابین و سایر قطعات، نوع موتور و بزرگی آن، ظرفیت کابین، میزان سرعت آن، نوع گارانتی و مدت زمان آن، برخورداری از استانداردهای لازم، میزان امکانات و آپشن ها و ….. باشد. توصیه می شود در خرید آسانسور سرعت بالا حتما به نیازهای خود با نوع سیستمی که انتخاب می کنید توجه کنید که باهم تناسب داشته باشد. همچنین معتبر بودن برند سازنده و شناخته بودن آن، باکیفیت بودن قطعات، اعتبار گارانتی و …. از جمله عواملی است که باید به آن ها توجه خاصی نشان دهید. به طور کلی خرید از برندهای معتبر و شناخته شده که سابقه درخور توجهی در طراحی و نصب سیستم های آسانسور دارند می تواند معقولانه باشد. با توجه به این موارد، برای خرید آسانسور سرعت بالا، شرکت هیرو آسانسور آمادگی دارد تا انواع این سیستم ها را با کیفیت عالی که بر اساس فناوری های روز جهانی ساخته شده است را عرضه کند.

آسانسور پرسرعت (سرعت بالا) چگونه کار میکند؟

چگونگی کار کردن آسانسور پرسرعت همانند سیستم های معمولی است و تنها تفاوت آن ها در سرعت بالاتر آن هاست. به طور کلی آسانسورها عمدتا در دو مدل کششی و هیدرولیک تولید و راه اندازی می شوند. در سیستم کششی از سیم بکسل ها یا طناب های فولادی برای کشیدن کابین استفاده می شود. این سیم بکسل ها از یک طرف به موتور و از طرف دیگر به وزنه تعادل اتصال دارند. سیم بکسل ها روی فلکه کششی می لغزند و عمل کشش اتفاق می افتد. اما در سیستم های هیدرولیک، پمپ های هیدرولیک که توسط موتور الکتریکی کار می کند باعث هدایت مایع هیدرولیک از مخزن به سیلندر می شود که در این حین فشار زیادی هم تولید می شود که این فشار ابتدا به پیستون ها وارد شده و پیستون ها این نیرو را به جک های آسانسور وارد می کند. جک ها هم با باز شدن کابین را به بالا می برند. در واقع موتور یا پمپ هیدرولیک با تلمبه کردن مایع هیدرولیک باعث تجمع فشار زیادی می شود که جک ها با این فشار به بالا کشیده می شوند. هر گاه هم که کابین به طبقه مورد نظر رسید، سامانه کنترل آسانسور با ارسال سیگنال به پمپ هیدرولیک، کار تلمبه کردن مایع هیدرولیک متوقف می شود. آسانسور پرسرعت چه از نوع کششی باشد یا از نوع هیدرولیک، قدرت موتور و تجهیزات انتقال نیرو همانند سیم بکسل ها، جک ها، پیستون ها و ….. بسیار زیاد است و باید از مقامت بالایی هم برخوردار باشد.

آسانسور سرعت بالا در کرج

در زمینه آسانسور سرعت بالا در کرج، شرکت های آسانسوری مختلفی در حال فعالیت در شهر کرج هستند. زیرا در این شهر، به دلیل وجود ساختمان ها و برج های بلند، جابجایی سریع افراد و جلوگیری از مختل شدن زندگی آن ها، یک ضرورت است. از این رو نصب و راه اندازی آسانسورهای پرسرعت می تواند راهکار مناسبی برای تسریع در جابجایی افراد باشد. شرکت های آسانسوری در شهر کرج که به تولید و راه اندازی آسانسورهای پرسرعت می پردازند، از نظر معیارهایی، با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.

این معیارها شامل موارد زیر می شود:

  • کیفیت قطعات آسانسور پرسرعت و طول عمر آن ها
  • قابلیت ها و امکانات آسانسور
  • برخورداری از فناوری های روز
  • میزان سرعت کابین ها
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • کیفیت سرویس و نگهداری از آسانسورهای سرعت بالا
  • هزینه تولید محصول و خدمات نصب و راه اندازی
  • و معیارهای دیگر

با توجه به این مساله، شرکت هیرو آسانسور به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت آسانسور، آمادگی دارد تا نصب و راه اندازی آسانسورهای سرعت بالا را برای مشتریان در شهر کرج برعهده گیرد. شرکت هیرو که در شهر تهران مستقر است، خدمات خود را در دیگر شهرها از جمله کرج هم ارائه می کند. از این نظر انتخاب این شرکت برای شهروندان کرجی به منظور اجرای آسانسورهای سرعت بالا می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.  شرکت هیرو کوشش می کند تا بتواند با صرفه جویی در منابع و امکانات، هزینه تمام شده محصولات خود را کاهش دهد تا از این نظر هزینه خرید آن برای مشتریان مناسب و مقرون به صرفه شود.

طراحی آسانسور پرسرعت در کرج

طراحی آسانسور پرسرعت در کرج از جمله فعالیت های تخصصی محسوب می شود که شرکت های آسانسوری خاصی در این شهر به آن می پردازند. زیرا کار طراحی این نوع آسانسورها، پیچیدگی و دشوارهای خاصی دارد و هر شرکت آسانسوری قادر به طراحی آسانسورهای سرعت بالا نیست. البته سیستم های طراحی شده هم در میان شرکت های مختلف از لحاظ کیفیت، کارایی، هزینه و ….. تفاوت های زیادی با هم دارد. به همین منظور، بررسی شرکت های مختلف از نظر اعتبار، کیفیت و کارایی پروژه ها، دیدگاه های مشتریان و رضایتمندی آن ها، هزینه تمام شده خدمات و …. می تواند به شما کمک کند تا بهترین شرکت آسانسوری را برای کار طراحی آسانسور پرسرعت در کرج انتخاب کنید.

با توجه به این مساله، شرکت هیرو آسانسور بخشی از فعالیت های تخصصی خود را به طراحی آسانسور پرسرعت اختصاص داده است. این شرکت که سابقه بالایی در طراحی و اجرای انواع مختلف آسانسورها را دارد، کوشش می کند تا طراحی آسانسور پرسرعت را در بالاترین کیفیت و کارایی به انجام برساند. علاوه بر این ها، شرکت هیرو تلاش زیادی می کند تا بتواند خدمات طراحی آسانسور سرعت بالا را تا جای ممکن با هزینه مقرون‌به‌صرفه برای مشتریان ارائه دهد. بنابراین اگر نیاز به خدمات طراحی آسانسور پرسرعت در کرج دارید، شرکت هیرو آسانسور آمادگی کامل دارد تا بتواند این خدمات را در بهترین کیفیت و کارایی برای شما ارائه دهد.

هیرو آسانسور طراح و مجری آسانسورهای سرعت بالا

در زمینه طراحی و اجرای آسانسورهای سرعت بالا، شرکت هیرو آسانسور از جمله برندهای مطرح و شناخته شده در میان کارفرمایان محسوب می شود. این شرکت با تلفیق دانش تخصصی و فنی با تجربیات گرانبهای چندین ساله، هم اکنون در قسمتی از پروژه های خود به اجرای سیستم های آسانسور پرسرعت می پردازد. سیستم های آسانسور سرعت بالایی که شرکت هیرو طراحی، نصب و راه اندازی می کند، در نوع خود منحصر به فرد بوده و حتی قادر به رقابت با نمونه های مشابه خارجی است. این سیستم ها مبتنی بر آخرین فناوری ها و دستاوردهای روز جهانی بوده و با سرعت بالایی که کابین ها به حرکت در می آید، طی مسیر در برج ها و ساختمان های بلند مرتبه در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود.

پرسنل این شرکت اعم از مهندسان، تکنسین ها و نصابان با نهایت دقت و خلاقیت روی طراحی، نصب و راه اندازی آسانسورهای پرسرعت کار می کنند. به گونه ای که محصول نهایی کار آن ها، ساخت و نصب سیستم هایی است که تا مدت زمان طولانی می تواند در ساختمان ها کارکرد داشته باشد. در ساخت آسانسورهای پرسرعت شرکت هیرو دقت ویژه ای در انتخاب قطعات باکیفیت و بسیار مقاوم دارد که باعث شده است این نوع آسانسورها عمر مفیدشان حتی از عمر مفید ساختمان ها هم بیشتر باشد.

در پایان باید بگوییم شرکت هیرو آسانسور با تمام توان و تجهیزات، آمادگی کامل دارد تا انواع پروژه های آسانسور پرسرعت که منطبق با نیاز کارفرمایان باشد، از ابتدا تا انتها را به طور کامل برعهده بگیرد. این شرکت متعهد می شود که سیستم های تولیدی خود را با کیفیت بسیار بالا و ارائه گارانتی معتبر نصب و اجرا کند. سرمایه اصلی شرکت هیرو آسانسور اعتماد و رضایتمندی حداکثری کارفرمایان و مشتریان به این شرکت است که در این زمینه مسئولین این شرکت با نهایت توان می کوشند تا این سرمایه برای همیشه حفظ شود.